16 lokakuuta 2012

Trubbel...

Vaför e allt mittiallt emot mejj?
Igår sku jag byka mina 2 nya par farkkur, tänkte att äh dom e så pass rena att jag sätter dom bara på pika programmet,40 grader. Sen somna jag me Erin i kainalon för en halvtimme o sen kom pappa hem o jag börja laga mat.När jag mittiallt kom ihåg farkkuna o kund int fatta hur dom ennu tvinnar i d maskin fast d had fari en halv timma för länge sen...Rusa ti maskin o ,javisst, jag had stt dom på fel program. 90 JÄVLA graders program!!!!!! Vaför FINNSde ens ett sånt program?!Vet int ännu hur d gick me dom, torkar ännu...

Sen sku jag hänga opp min rock på knaggan o naturligtvis braka hängarn.

Nästa dag,idag. Satt ner mej för att dricka te o äta moron mål o tog,som alltid, datorn framför mej. Tappa koppen me te i, rakt ner på datorn,som slockna genast.

VA ska de ännu hända!???

På v-slutet fick jag mittiallt 39 grader feber, visa sej vara bröstinflammation. Antibiotika kur.

De va dagens tilitys, over and out!

1 kommentti:

  1. Stööön! Men de brukar vara så att de skiter sej myky på en gång då när de gör de... hoppas du mår bättre ren o att de fixa sej me byxona o datorn!

    VastaaPoista