12 kesäkuuta 2012

Ryggskott?

Vakna idag av att Vincent hade vaknat o när jag satt på knäna o lyfte opp honom från sin säng bara blev jag där!!! nånting blev ikläm i ryggen o jag kunde varken stiga opp eller ligga ner, o int lägga ner pojken som fortfarande var i mina händer.. nå pappa var ti all tur ännu hemma o tog pojken o jag fick mej ner slängd på sängen,i hurja smärta. genast då jag prova stiga opp rev d så hårt till i ryggen att jag hade svårt att andas!! som om nånting tryckte på lungorna. nå jag fick mej iväg släpande till köket o tog 2 panadol, o gick omkring att det sku lätta. hjälpte till slut, nu har jag gått så myky som möjligt o känner fortfarande av det men kan endå röra mej..

2 kommenttia:

  1. oj nej, va hemskt. int så roligt med två små hemma... men man kan nästan int göra annat än bara vila bort ryggskott o sen träna upp dom inre musklerna som stöder ryggraden... Hoppas de nu ger med sig!

    VastaaPoista
  2. Jo det var lite jobbigt,men det gick om efter ett tag. har hållt mej igång helatiden,det verkar hjälpa! Kanske man borde gå till massören allttid nu o då?:) ingen dålig ide!

    VastaaPoista